Kochani!!!

Posty pojawiają się regularnie w poniedziałki, środy i piątki. Dodatkowo na blogu pojawiają się weekendowe bonusy (do 4 przepisów). Serdecznie zapraszam do systematycznego zaglądania :)

środa, 18 marca 2015

Pulpa z oliwkami


Czy macie nieraz taki sam problem jak ja a mianowicie: co zrobić z warzywami z rosołu typu por, seler i pietruszka. Babcia nauczyła mnie, że nie warto takich warzyw marnować, nawet jeżeli się ich nie lubi. Nauczyła mnie wtedy jak zrobić "pulpę" czyli sałatkę z gotowanych warzyw. Przedstawiam wam moją wersję tej sałatki...


Składniki:

* Gotowane warzywa: marchew, por, seler, pietruszka i kilka ziemniaków;
* Kilka oliwek czarnych
* Jogurt naturalny, śmietana lub majonez w zależności od upodobań (ja wybrałam majonez)
* Sól i pieprz
* Świeża bazylia


Przygotowanie:

Ugotowane warzywa kroimy w kostkę, oliwki w talarki a bazylię siekamy. Wszystko ze sobą mieszamy i łączymy np. majonezem. Doprawiamy solą i pieprzem. Gotowe Smacznego! Wasza Deliszys

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz