Kochani!!!

Posty pojawiają się regularnie w poniedziałki, środy i piątki. Dodatkowo na blogu pojawiają się weekendowe bonusy (do 4 przepisów). Serdecznie zapraszam do systematycznego zaglądania :)

czwartek, 19 marca 2015

Marokańskie herbatniki z orzechami

Składniki:

*200 g mąki
*100 g orzechów (ja dałam niesolone orzeszki ziemne)
*100 g masła
*100 g cukru (dałam 80)
*1 jajko
*szczypta proszku do pieczenia
*garść migdałów lub orzeszków piniowych    do dekoracji

   Przygotowanie:


Zmielić orzechy na mąkę. Masło z cukrem utrzeć na puszysta masę. Dodać jajko i zmielone orzechy ,  po czym wsypać mąkę i proszek do pieczenia. Mieszać, aż wszystkie składniki połączą się w jednolite ciasto. Uformować kuleczki wielkości orzecha i ułożyć na blasze. Na każdej kuleczce położyć lekko dociskając orzech i piec w temperaturze 180 stopni przez około 15 minut (ja nie dodawałam już orzeszków na wierzch, ale oczywiście można :)).

Smacznego :)

2 komentarze:

  1. Love it. Very delicious like your name

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :) I am glad that you taste :) I cordially greet

      Usuń