Kochani!!!

Posty pojawiają się regularnie w poniedziałki, środy i piątki. Dodatkowo na blogu pojawiają się weekendowe bonusy (do 4 przepisów). Serdecznie zapraszam do systematycznego zaglądania :)

sobota, 8 sierpnia 2015

Ananas w cieście



Dzisiaj przedstawiam wam
przepis na bardzo łatwy deser w sam raz
na niedzielne popołudnie.
Po ostatnim przepisie, którym był kurczak
po tajsku zostało mi sporo ananasa, a że
nie lubię, jak coś mi się marnuję to
wpadłam na ten pomysł:


Składniki:

* Krążki ananasa
* 1/2 szklanki soku z ananasa
* Jajko
* Szklanka mąki
* 3 łyżki wody gazowanej
* Łyżka oleju

* Do dekoracji użyłam roztopionej gorzkiej czekolady i mięty.

Przygotowanie:

 Jajko łączę z sokiem, wodą i mąką. W przygotowanym cieście obtaczam krążki i obsmażam na złoto.

Gotowe:)



Koszt potrawy: około 50 gr/os
Czas przygotowania: 5-10 minut
Poziom trudności: łatwe

2 komentarze:

  1. Nie próbowałam, ale musi być pyszne :D Świetny post!Pozdrawiam :) Tymczasem zapraszam do siebie KLIIK jeśli ci się spodoba mój blog, koniecznie ostaw obs lub kom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i zapraszam częściej do mnie ;)

      Usuń